Gör kväller nu

Jag gjorde linneas design, men han inte lägga in den så datorn fick följa med ut till vardagsrummet så fixade jag de sista under hollywoodfruar. Ni borde kolla in hennes blogg, http://linneascrasylife.blogg.se och säga vad ni tycker om designen :) Personligen älskar jag bilden med henne och Polly
  
Sen flyttade jag om lite i min meny och ändrade om mig texten lite. Om ni inte såg de. Sen om ni håller över länkarna så är dem regnbågiga som ni kanske ser, är de fint? 
  
Jag känner mig duktig, jag har hjälp 2 tjejer med en sak, sen linnea med sin design, jag har pluggat och jag har fotat nya bilder på Promise. De känns bra att vara till hjälp :)
  
Klockan börjar bli mycket, eller igentligen inte... Men de lär ju ta tid innan jag ligger i sängen så de är väl bäst att börja nu. I morgon är de sovmorgon så de e chill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback