Gör kväller

Hello my readers. Jag har prövat läppstifen på och jag älskar dem sjukt mycket. Jag skulle köpt ett till inser jag nu. Men jag har mycket läppgrejer så igentligen klarar jag mig ^^ Det är väldigt bra piggment och underbara färger, mina nya favoriter.
  
Sen för den som ville veta så har jag mejlat en större bloggare ang en sak som jag inte riktigt gillar. Ska bli spännande och se om den bloggaren svarar på mitt mejl. Ni kommer själva förstå varför jag mejlat. Okej jag kan avslöja, läser ni misslisibells blogg? Isf förstår nog ganska många vad jag pratar om. 
   
I morgon är de lång och jobbig måndag igen, som varje vecka. De bli inte bättre av att det är en av våra längre dagar... Men vi har sovmorgon vilket e väldigt nice för då behöver de inte bli en rivstart direkt efter helgen. 
    
Hoppas att alla har haft en underbar vecka. Själv kan jag inte erkänna att jag har haft en underbar vecka. Nu tänkte jag tvätta bort mitt smink och hoppa till säng, i tid för en gångs skull. Jag e alltid uppe så sent när jag igentligen inte borde de. Men pigga och glada tar vi tag i morgondagens skol och jobb-dag
 

Kommentarer
Frida säger:

Nej, jag fattar inte x) vad är det med misslisibell ? ;)

Svar: Skriver på facebook
Emma

2013-01-27 | 22:30:27
Bloggadress: http://mylittleponi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback