Guten morgen

Guten morgen, jag har pluggat lite tyska så nästan allt jag har i huvudet för tillfället är tyska... Vi har glosförhör men de går nog bra, massa djur bär och grejs. Efter skolan som slutar 14 idag så drar jag nog hem till Linnea så ska vi bara mysa lite och kolla på film, tror vi. Sen kanske jag tar bussen ner på stan till mami så ska vi fixa våra bågar lite, för hon behövde också göra de för den som ville veta. 
   
Idag är de sovmorgon så de e väldigt skönt. Denna vecka kommer jag få 3 dagars sovmorgon, men en itne sovmorgon i mellan. Igår tittade jag på hobbit, trailern alltså. Jag älskar verkligen frasen där Gollum/Smegoll säger "If Baggins loses we eats it whole", när han säger de är han så sjukt söt! Jag hoppas att filmen snart kommer ut för den va ganska rolig så då kanske jag ska titta på den igen :) Min brorsa har inte sett den så han vill nog se den också.
   
Idag är det kallt, precis som igår. Därför är jag utrustad med underställ och en stor gosig halsduk. Jag hade inget av de igår och så här i efterhand ångrar jag de. Om vi säger såhär, jag kädne inte mina kinder eller min näsa när jag kom hem.
Men nu börjar klockan bli mycket så jag ska borsta tänderna och sen börja röra mig lite mot skolan. Vi hörs under dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback