Guten morgen

Vaknade och loggade in på nya bloggen, där hade de kommit ett nytt tema. Och de va faktiskt ganska bra, men jag vill kunna se tiden när inlägget publicerades + att inläggssrivrutan va lite konstig. Fast de kan ju va för att jag e van med blogg.se... 
   
Men nu sitter jag iaf och käkar. Men som de ser ut nu kommer jag stanna här på blogg.se Kanske kanske under ett annat namn, inget mer om de nu :) 
   
Men men idag e de skola och de e svinhalt ute så de ska inte bli så kul att gå till skolan. Men det är ett måste att gå i skolan så de e väl bäst att pallra sig dit. När jag kommer hem ska jag fixa en chailatte och sedan krypa ner under min mysiga filt som jag fick i julklapp för att skriva på boken om mig själv. Jag han inte de igår då jag höll på med den nya designen ett bra tag på kvällen. Allt för mina fina bloggläsare :)

Kommentarer
Frida säger:

Söt ponny :)

Svar: De e min kompis lilla ponny :)
Emma

2013-01-09 | 18:29:17
Bloggadress: http://mylittleponi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback