Guten morgen

Ledsen att jag inte bloggat. Jag har varit vaken, faktiskt. Men jag käkade frulle och sen skulle jag ta bort mina lösnaglar och de tog liiiiiite längre tid än vad jag trott.
   
Idag ska jag iaf till stallet. Gordon är inte halt så jag kan rida, vilket e superskönt. Jag har inte ridit honom ordentligt sen november tror jag. Dock så har han tjock päls så han blir väldigt svettig av inget arbete alls. Idag ska jag rida i mina nya stövlar och stigbyglar, ska bli kul att inviga dem :) 
   
Igår blev det även lite impulsshopping på 2 minuter :D Hehe. Vi gick igenom New Yorker och jag såg en tröja så de va snabbt in och prova den, betala och gå till bion. Älska den typen av shopping, impuls.
   
Tyvärr så har jag inget mer roligt att säga. Så jag säger ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback