Halvkasst inlägg

Nu under eftermiddagen har jag spelat sims. Men de kraschade en gång, sen blev allt svart. Asså jag hatar sånt. De e inte roligt. Jag har nu lärt mig att man ska börja med husdjuren då det är där som de brukar börja bugga. 
   
Mami kom iaf hem från jobbet med godis och lite chips. De va nån ny chipssmak som va väldigt god. Sen massa gott godis. Men det kommer bli väldigt god middag så jag har inte ätit mycket alls innan. För de blir lax med potatis och citronsås. Det tycker jag väldigt mycket om. 
   
Men jag har verkligen inget roligt att komma med. Så ni får nöjda er med detta halvkassa inlägget.

Kommentarer
Emma säger:

Godis är alltid gott! :)

2013-01-16 | 19:41:31
Bloggadress: http://emmahangasmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback