Hemkommen nu

Vi va en snabbis hos mormor, fikade lite och pratade. På vägen hem stannade vi till på Erikslund och fixade mina bågar. Nu sitter dem sjukt bra så de va bra att vi åkte och fixade + att mina "kuddar" behövde bytas ut då ena hade börjat bli möglig typ. Då på parkeringen, gissa vad jag ser för bil!? Grällsta Ridcenter - mutli horsecamp jag bahh vart e mobilen, men mami tyckte inte att jag skulle fota så jag lyssnade på henne. 
   
Jag fick även höra att Gucci saknar oss så vi får väl se när hon kommer hem hit igen. Känner jag alla rätt så kan de bli ganska snart, saknar henne lite faktiskt. 
  
Nu sitter jag iaf i soffan med familjen och kollar på Sveriges mästerkock och bara myser lite. Men sen måste jag plugga lite engelska då det inte hanns med hos Linnea. 
- Titta vilken sötnos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback