Hemma efter dagens "äventyr"

Kom precis hem. De blev middag på IKEA, de klassiska. Köttbullar, brunsås, lingonsylt och potatismos, hade tänkt mig fisk men de fanns inte den jag ville ha :/ Vi träffade iaf på min moster i matkön så vi åt tillsammans, lite vardagslyx fick de allt bli. Sen väl inne på IKEA spelade dem Right here waiting och den låter får mig verkligen att på Beny. Deäför blev jag väldigt tårögd och ledsen inombords, jag saknar han nått sjukt.
De va jätteroligt att logga in och se att de va många nya kommentarer, sånt älskar jag. Verkligen, forsätt så. Gärna ännu mera :) 
   
Nu har jag och mami bokat bio i morgon, Hobbit klockan 17. De ska bli väldigt roligt, de va ett tag sen vi va på bio senast. Senaste gången va nog i somras med Sara och Linnea, älska att va med mina brudar. 
   
Btw jag har massa inlägg på G till mig nya blogg. Säkert 7-8 inlägg iaf. De känns kul att börja nya bloggen med att ha massa inspo att ta till om de behövs nån gång ganska snabbt. Hoppas verkligen att jag får mitt lösen snart, vill verkligen börja blogga på nya bloggen nu.

Kommentarer
Lydia säger:

fin blogg!^^

2013-01-02 | 22:35:35
Bloggadress: http://svettfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback