Hjälp

Kom nyss hem och jag började med att käka middag. Tänker inte skirva vad de blev, ni kommer tycka att jag är sjukt onyttig. Men jag ska träna bort de, lovar. Okej varför ska jag lova er de igentligen? De e ju mig själv jag ska lova men asså ni fattar nog ^^
   
På konfan så skulle man typ krama nya personer så de blev lite akward men de gick bra. Jag ville inte dit för jag orkade inte, men väl där är det ganska mysigt. De e lite tråkigt och jobbigt att gå dit men när man väl kommer dit e de ganska mysigt.  
    
Nu tänkte jag iaf sätta på nån serie så att jag har något att göra lite såhär på kvällen. Inställda ska skrivas så har ni förslag eller vill gästblogga så är ni mer än välkommna med förslag ganska snart. Ni vill väl säkert läsa om något. Vad jag tycker om någon annan bloggare? Vad för kläder/smink jag gillar? Ja kom med förslag jag fixar :) 

Kommentarer
Jenny säger:

Skriv gärna vad för kläder/smink du gillar :D
om du vill får du om du orkar(förstår om det är jobbigt) skriva om din och Gordon/Prancers resa!

Svar: Tack för tipsen :)
Emma

2013-01-25 | 08:18:23
Bloggadress: http://mylittleponi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback