Holaaa

Hola!
  
Nu har vi hemkunskap och vi gör en presentation om olika mattraditioner, jag och Tessan fick svensk mattradition så de e ganska lätt. Våran kommer bli fin och bra tror jag. Vi har ju lite förtur eftersom att vi vet ju ganska mycket om Sverige och våran mat. Det ska redovisas nästa vecka så iv får ligga iö
   
Efter skolan drar jag hem till Linnea. Vi ska bara chilla och mysa (tolka inte fel) framför en film och gosa med hennes katter.
  
Idag när jag gick till skolan var det så kallt så att jag fick frost på mian ögonfransar, när jag kom in smälte de och jag fick en rinnande mascara. men som tur va hade jag en mascara i min väska så de gick att rätta till.
    
Men nu måste vi fortsätta att jobba, hare gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback