Home with my plug

Nu har jag kommit hem och innan jag gör något annat så ska jag plugga. Är de färdigt sen då kan man ha fritid resten av kvällen, smart va? Nejmen gör man allt direkt när man kommer hem så får man ju hela kvällen fri sen. Ett litet tips :)
    
Under sista lektionen hade jag en helt random chatt med en kompis. Jag trodde först att en av mina kompisar tagit hennes mobil i stallet för de verkade lite som henne med de hon skrev. Men så var det inte, utan de var hon. Sa hon iaf... Under tiden satt jag och Tessan i ett grupprum och typ frös ihjäl, de va galet kallt där inne. Inte kul alls. Men vi hade kul iaf och jobbade lite. 
    
Men nu ska jag plugga så vi hörs lite senare efter allt plugg.
- Tagga endast 5 månader kvar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback