@ home

Kom hem för ett tag sen nu... Idag var de en chill dag i skolan. Vi kollade lite gymnsium nu sista lektionen. Jag har inte bestämt vart jag ska gå, men något hyfsat brett iaf. Har ni läsare nå tips?? 
    
Aja jag sitter bara framför datorn och chillar lite nu. Sen är de konfa som gäller. Roligt roligt.
  
Jag har fått massa önskemål att jag ska göra fler videos så de ska jag göra, lovar. Sen ville någon att jag skulle göra ett inlägg där jag visar hur man sätter in en header. Så de tänkte jag nog kanske visa er i ett inlägg, ska försöka fixa de iaf. Sen va de något med bilder i menyn och de har jag faktiskt visat ;) Borde finnas under kategorin design i menyn.

Kommentarer
Agnes säger:

Din länk är ute på vår blogg! :)

2013-01-10 | 15:16:55
Bloggadress: http://ourlifeinfocus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback