I´m home, again

Nu har jag kommit hem från stallet och käkat middag. De blev ltie donkenkäk med hem efter. Lite snabblyx en fredagkväll. Idag i stallet så red jag ju... De blev dock ganska kaos för de va många där så jag kunde inte rida precis så som jag ville. Men jag flyttade typ som skänkelvikning i galoppen och de gick skitbra. Sen red jag lite på volt och sen flyttade jag till-från-till spåret. Jag gjorde även några galoppombyten, som gick väldigt bra. Samma visa varje vecka, men på fredgagr brukar de va folk så då e de inte ås lätt att göra massa annat. Jag tar revansch och gör olika saker på lördagar istället. Men jag tar gärna emot bra tips på ridövningar osådär, så kommentera om ni har nå bra helt vanliga "dressyr" övningar. Eller typ en blogg med massa bra övningar, de är mer än välkommet. 
   
I morgon så är de dressyrträning som gäller. Antingen så sitter jag på Promise eller om jag kanske sitter på Prancer. Får se lite i morgon hur de blir. Prancer är mera "ridbar" men jag vill utvecklas med Promise därför så vill jag rida henne. Aja får se i morgonbitti hur de blir. Jag skriver om ridpasset i morgon, från båda ridpassen. 
    
För tillfället sitter jag lite forever alone och kollar på gladiatorerna i mitt rum. Men de e ganska mys ändå.
- Jag och min kontroll hade lite kul med min webbcam.

Kommentarer
Mikaela Knutzon säger:

Hippson har ett väldigt bra utbud av ridövningar! :) http://www.hippson.se/ridovningar.htm

Svar: Tack :)
Emma

2013-01-11 | 22:13:33
Bloggadress: http://mknutzon.blogg.se
Moa Christensen säger:

Vad skönt att höra, det är helt okej speciellt nu med helg :)

2013-01-11 | 22:35:43
Bloggadress: http://moachristensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback