ICA med Ebba

Efter skolan jag och Ebba till ICA och de va väl kul. De va skönt och varmt väder ute, men slask på marken så de va väldigt tråkigt :/ Men vi hade varandra så de va ingen fara. De va dock lite pinsamt när vi skulle ksivka iväg paketet men de gick bra så nu  är giveawayen äntligen iväg skickad. 
   
Mami ville att jag skulle städa lite här hemma, så jag får väl kanske ta och göra det. Om jag orkar. Då kan jag även städa lite i mitt rum och kanske filma roomtouren åt er. Ni verkade vilja de så därför tänkte jag göra den :)
  
Nu verkar även alla bloggar som inte fungerade fungera igen. Skönt för då slipper dem bli av dem sina bloggar. eller bli arga. Men jag måste bara koda till Linneas blogg lite igen men sen ska den va klar, för andra gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback