It is bedtime

Gunilla i Svenska hollywood fruar är ju för skön. Hon kan inte ha alla hästar hemma, men hon ger en ett gott skratt iaf. Anna Anka är ganska rolig och Maria är tyvärr bara fake, just saying fact. Varför kollar jag på dem då? Jo för att det är roligt ^^ Man vet aldrig vad dem ska hitta på eller säga för knasigt. 
   
I morgon har jag sovmorgon så de e C H I L L. Hehe de märks att jag e trött nu va? Jag ska lägga mig direkt efter att jag har publicerat detta inlägget.
   
Visste ni att de e skitsmart att spraya bodysplasch i håret? Då luktar de ju gott och man sliter inte på det. Tror jag, man kanske sliter på de men de luktar gott efter. Mitt hår luktar vanlij och jag ääälskar de. Ska nog fortsätta att ha vanilj i mitt hår, i lagom mängd såklart. Allt ska vara lagom och inte för mycket. 
   
Men nu e jag galet trött så att jag ska hoppa i säng innan jag lbir allt för random här på bloggen. I morgon efter skolan har jag nog lite planer, mer om de får ni i morgon ;) 
- Min bebo och jag från stallet idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback