It is kväller time

I morse hade vi tyskaförhör och det kändes väldigt bra. Sån känsla ska man ha efter ett förhör, då har man gjort sitt bästa och man kan inget mer än sitt bästa. Sen efter skolan tog ju jag och Ebba en sväng till ICA, vi promenerade och var duktiga. När mami kom hem följde jag med henne och handlade på samma ICA så de blev lite akward 2 gånger samma dag, men de gör inge. 
  
Idag har jag städat i huset, städat mitt rum, plockat undan alla kläder och plockat ut dem för att vika och göra fint samt rensa ut för små kläder. Så idag känner jag mig duktig som har städat och donat. När man väl börjat är de ganska roligt, men innan man ska börja känner man verkligen ingen lust. Men sätt på lite bra musik och börja städa. Ganska precis när jag va klar me allt började Sveriges Mästerkock så de kollade jag och min familj på.
  
I morgon är det en tidig dag, eller nej en normal dag. På eftermiddagen/kvällen är det konfa. Jag lovar att ingen kommer vilja gå dit, men väl där är det ganska mysigt och roligt.
  
Nu ligger jag i min säng och ska väl kolla på någon video innan jag lägger mig och sover. Jag säger godnatt så hörs vi i morgon. Btw vad tyckte ni om mitt lilla rum?
- Bara för att jag chattat med en från Grällsta om Beny. De står C-ponny på hemsidan, men han är en B-ponny än så länge. Han har ju tid kvar att växa så han kommer nog växa och bli över 130 cm i manken. Jag längtar efter honom men det är inte långt kvar nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback