Ja jag e lycklig, ja jag e lycklig

Har kommit hem och käkat lite nu. Clinicen slutade lite tidigare än utsatt, men de gör absolut inget. Jens Fredricson är en vädigt duktig tränare och en stor insperationskälla. På clinicen fick jag en massa tips och knep som jag lätt kommer ta med mig till min ridning. Jag tror att de kommer ge mycket. Om ni får chansen att gå på någon clinic, gör de. De e sjukt nyttigt att få se någon rutinerad ryttare som håller en träning för några helt vanliga random personer. Man ser massa saker och får en massa tips. Jag fotade så bilder kommer. Jag fick faktiskt ganska så bra bilder för att vara ganska långt ifrån hindrena. Nu är jag galet taggad för att få rida själv och testa de som han sa och lärde ut :) 
   
Juste jag var ju på stan idag. Som sagt utställning va verkligen grym. Har fått massa insperation idag!! Jag är så lycklig just nu. Den här dagen har varit grym. Sen fick jag med mig ett par jeans från nå grym REA på H&M, jag behöver verkligen nya byxor för den som vill veta ^^ 
 
I morgon e de förhoppningsvis en ganska chill och kort skoldag. Fast den e ganska jobbig. 2 korta ganska tråkiga lektioner sen 2 h och 45 minuters hål sen dubbelpass i SO. Men de får gå, de e ju ganska chill iaf.
    
Jag kan inte komma på så mycket mer att skriva. Ni får nog bildbomen från idag på fredag eller så, beror lite på när bilderna är överförda och så. Nu tänker jag iaf gå och lägga mig, börjar klockan 8 i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback