Jag blir väldigt arg!

Nu börjar jag blir arg! Jag tycker verkligen synd om en väldigt bra kompis. Hon har en som tar nästan allt som hon har på sin blogg, till och med inlägg. Jag tycker verkligen synd om henne. Om du nu skulle läsa detta, och känna dig träffad. Då tycker jag att du ska sluta på momangen och be om förlåtelse. Hon tycker verkligen inte om att du håller på så. 
  
Jag vet att jag och en kompis har vädligt lika med vissa saker. Men jag skrev just varför. Vi är vänner. Man tycker inte om om en främling skulle ta precis allt ditt.
    
Jag säger det igen, det är inte din blogg om du tar något fårn någon annan. Du ska ha ditt egna och sticka ut, inte ha något som din största förebild har. Dör de finns redan, skapa något som bara du har. Ingen annan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback