Kvällen

Käkade asgod middag med lax med potatis och citronsås. Det är en av mina absoluta favirtmaträtter. Dock så är det godast med hemmagjord sås och färsk lax. Idag fuskade vi lite och körde färdig sås och fryst lax. Sen har vi kollat Sveriges mästerkock och jag spelade sims samtidigt. Denna gången kraschade de inte så jag blev väldigt glad. Nu kollar vi på Nybyggarna - vad hände sen. De e sjukt att de vad knarket gör mot människor. Börja aldrig knarka eller liknande. Du kommer bara ångra dig själv och ditt liv.
   
I morgon åker jag troligen till skolan och till konfan. Jag har börja må lite bättre nu under kvällen. Men allt kan ju hända i morgonbitti så jag får se. Vi ska ju förbereda debatt så de känns som att det är smart att va där.
   
Okej jag har verkligen inget att komma med så jag säger bara god natt och vi hörs i morgon.

Kommentarer
Lokbrá frá Hárlaugsstödum säger:

Heyyy kika gärna in och svara på min fråga, vore superkul :D Finns i senaste inlägget.
Natti natti ^^, kram!

2013-01-16 | 23:49:18
Bloggadress: http://lokbra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback