Kväller time

Huaaa. Jag är galet trött, galet. Därför ska jag komma i säng i tid idag. I morgon ska klockan ställas på 09.30, de e ju inte roligt att sova bort halva dagen. De har ju jag och mami lyckats med de senaste dagarna ^^ Men de e ganska slitsamt, man blir så seg i kroppen. 
   
Aja jag har verkligen inget vettigt att komma med, bara att mitt sims kraschade. De har verkligen något emot mig, de känns inge roligt... Hoppas att de slutar nästa gång jag orkar försöka mig på att spela igen. Inte för att de va nå vettigt men de va iaf något som fyllde ut inlägget lite.
  
Natti natti och sov så gott

Kommentarer
Sanna & Josefine säger:

Hej, jätte fin blogg! Bloglovin-byte? :)

Kraam Sanna & Josefine

2013-01-03 | 01:22:29
Bloggadress: http://stallmuppisarna.blogg.se
Sara Hermansson säger:

Hej! Vilken gullig blogg du har!

Det skulle vara jättesnällt om du kollade in på min blogg! & kanske lämnar en kommentar om vad du tycker om bloggen, vad man kan förbättra eller lämnar ett tips. Kram! :)

2013-01-03 | 01:54:48
Bloggadress: http://sarahermansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback