Kväller

Såg en kommentar nu om sebos.se. För tillfället verkar sidan ligga nere. Bara för att jag skrev de så fungerar dne igen ^^Iaf så är de en sajt som säljer snygga ridkläder och utrustning. Det kommer dock komma mera saker, inom kort. B.la schabrak, sen kanske benlindor, träns osv. Lite sådär allmän info för den som ville veta... 
    
Nu har jag iaf väldigt tråkigt men e sjukt trött. Därför tänker jag nog tvätta bort mitt smink och sedan lägga mig lite och bara chilla runt lite på datron så kommentera era bloggar. Jag lär vilja ha något att läsa och göra. I morron ska jag iaf till stallet efter skolan, som vanligt. Är taggad att rida nu efter clinicen och alla nya tips. Ska bli skoj och se hur bra de fungerar på Gordon. Ni kan få en utvärdering efter morogndagens ridpass.
  
Jag tog precis med datorn in i badrummet. Lite musik, tandborstning och sminkborttagning är inte helt fel ;) Lite sådär egen kvalitétstid, hehe. 
   
Okej de märks på mig att jag har ätit någon liten godisbit, ajja bajja Emma. Sov så gott, vi hörs igen i morgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback