Lite allmänt babbel

Nu har jag väldgit duktig och pluggat, även mejlat en lärare ang vad spelar ingen roll. Men nu sitter jag här hemma i mitt rum och lyssnar på lite musik, men de e skittttråkigt. Allt plugg e gjort, jag vet att man alltid kan plugga mera på glosor, men de var väldigt lätta så de känns inte som nån idé... Jag har lust att typ kolla blogga och videos så har ni nå roliga videos eller bloggar så får nu väldigt gärna kommentera/länka så att jag kan titta. 
   
Jag sitter bara och väntar på att mami ska komma hem så att vi kan göra lite plugg. De e lite på boken om mig själv så hon måste hjälpa till lite. Jag kommer ju itne direkt ihåg hur jag va när jag va liten ;) 
  
Vill ni att nästa inlägg ska va en video eller i text? Ni väljer, om ni inte kommenterar video eller inte video så väljer jag och då blir det nog de vanliga tårkiga skriftliga. Men vill ni ha video som nästa fixar jag de åt er, ni vet att jag gör de som mina fina läsare vill att jag ska göra. 
  
Nu avslutar jag detta inlägg med att önska mina fina en riktigt fin fortsatt kväll <3

Kommentarer
Anonym säger:

Video!

2013-01-14 | 19:41:25
Ella säger:

Hej,
Jättefin blogg :)
Rider du?
Klicka gärna in på min blogg och lämna ett spår ;-)

2013-01-15 | 23:03:23
Bloggadress: http://teametella.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback