Lite babbel + fråga

Nu har jag kommit hem från konfan och käkat lite middag. För tillfället ligger jag med datorn i sängen och kollar på Sveriges mästerkock. När jag kom hem såg jag en väldigt tråkig sak på facebook... Tänker på alla som älskade <3 <3 <3 
      
Nog om tråkigheter. Okej jag har ingen rolig att kontra upp med. Hmm nu blev de lite spänt här känner jag. Jag väntar på mina ridbyxor från bästa sebos.se. Hoppas verkligen att dem kommer i morgon :) Är galet taggad att få pröva dem. 
   
Juste sen en lite rolig fråga: Hur vet man att det är en kändis klänning? kommentera vad ni tror! :D Vinnaren kan få en länk.
- De eviga gröna ängars nya fina princessa

Kommentarer
Anonym säger:

Vad är det för hemsida? kommer inte upp något.

2013-01-10 | 20:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback