Lite planering

Idag har verkligen varit en segdag, hela dagen har jag gått runt i min onepiece. Och sen har jag bara degat framför datorn precis hela dagen. Usch. Jag känner mig väldigt ofräsch och allmänt seg. Men i morgon blire en lång dusch med hårinpackning och gott doftande hudkräm efter. Sen på eftermiddagen åker vi troligen iväg en sväng till IKEA. Där måste jag ha med tidningshållare hem, min e överfulla just nu.
   
På torsdag blire troligen bio med mami, Hobbit blire. Mysigt värre, hoopas bara att den är bra :) Men de lär den väl va. 
  
På fredag har jag Gordon och Prancer. Gordon får nog ett skrittpass eller lättare ridpass då han är eller har varit halt. Fast jag är jäkligt sugen på att rida honom så hoppas att han är frisk :) 
  
På lördag äre hoppning som gäller förhoppningsvis kan jag få med någon som fotar eller filmar. Isf får ni filmer och eller bilder. Sen får väl troligen Gordon ett skrittpass eller ett lätt ridpass. 
      
Jag har även chattat med några som ska till Grällsta. Vi har även fixat så att jag, Linnea, Isabelle, Tilda, Ellinor, VIctoria och Frida ska få dela på en storstuga under Grällsta nu i sommar. Eller vi har mejalt och grällsta har svarat att de troligen kunde fixa de :) De kommer nog bli sjukt grymt under Grällsta iår. Med 2 övergrymma personer som jag känner + 2 som jag har chattat med ett tag nu. Och sen 1 som jag bara vet ska på de lägret. Jag hoppas att vi får bättre väder än vad vi hade 2012. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback