Måndag morgon

God morgon.
   
Jag är galet trött idag. Därför åker jag direkt hem efter skolan och bara chillar här hemma resten av kvällen. Men de blir väl mys de också. Smilla har iaf åkt med mami till jobbet nu. Idag när vi gick så rullade hon sig galet mycket på gatan. Hon e så knasig för hon rullar och rullar, springer 2-3 meter sen ska hon rulla igen. Buse vovve.
  
Nu sitter jag iaf och käkar eller nej dricker upp det som är kvar av frullen. Igår köpte mami nån typ drick yoghurt fråm märket Ehrmann smak hallon och den är galet god. Den tycker jag att ni ska testa, hos oss fanns den på ICA Maxi. 
  
Idag i skolan är de nog en ganska chill dag. Så länge vi gör något roligt på idrotten, som typ volleyboll. Jag ska väl gå och borsta tänderna och sen börja gå mot skolan. Är ni snälla kan ni få dagens outfit ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback