Massa babbel

Idag har de blivit ännu varmare ute. Men idag regnar det nog inte vad jag såg sist jag kollade ut, bara för de kollade jag ut och det regnar inte. Hoppas att det inte regnar på hela dagen för de e inte kul att gå i regn... Idag är de inga planer, bara skola och konfa. Sen ska jag hem och här hemma ska jag nog göra tyskan, så slipper man tänka på den sen. Och plugga lite till vårat älskade biologiprov ^^
  
Jag ser inte riktigt meningen med prov och massa läxor. Ofta blir de så att man pluggar gärnet 2-3 dagar innan och sen skriver man de som man ska och efter de har man glömt var de va. Då lär man ju sig igentligen inte. Man lär sig mer av att jobba på ett roligt och bra sätt om de området, inte av massa stora läxförhör. Håller ni inte med mig? 
  
Jag längtar verkligen till Grällsta. Och idag hoppas jag inte att någon häst försvninner till dem eviga görna ängarna, hoppas att mönstret är brutet nu. Jag orkar inte med mera sorg just nu. "det handlar om att gå vidare, inte glömma" 

Kommentarer
Ebba Granander♥ säger:

Hej, kolla gärna in min nystartade blogg:
http://greatponnys.blogg.se/ :)

2013-01-31 | 10:42:57
Bloggadress: http://greatponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback