Massa känslor

Jag hämtade posten när jag kom hem, gissa vad som låg i? Eller aa de va från posten men de stog att jag ska åka och hämta ut de. Jag är galet taggad :D :D Ni kommer få se bilder ikväll, de lovar jag. Saken är från grymma Sebos.se, de ska jag iaf hämtas ut på vägen hem från konfan. 
   
Jag kollade även nyss in på Tilda och Julias blogg. Då blev jag så sjukt arg. Det är någon, som verkligen är en hater som kommenterar deras blogg. Jag bli väldigt arg på sånt. Det rör ju inte mig, men det rör mina vänner. Så om du nu skulle läsa min blogg också så ber jag dig att verkligen sluta. Du tjänar inget på de då de skiter i vad som står. Men jag tror att det är ren avundsjuka. Greta är ju fin, Dina, Capi, Senic och Mountain oxå. Helt ärligt så är dem vädligt fina så därför antar jag att det är någon avundsjuk person som bara försöker att trycka ner Tilda och Julia. 
   
Okej nog om sånt annat nu... Nu ska jag iaf kolla lite bloggar och typ hemsidor. Sen ska jag käka och sticka till konfan. 
   
Vi fick sluta tidigare idag. De va väldigt skönt. Våran planch är jättefin så de känns bra. Vi gör även en artikel till skoltidningen. Men det är inget som jag kommer nämna eller så här då vi valt att va helt anonyma på den artikeln av privata själ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback