Massa olika, b.la svar på fråga

Först vill jag svara Malin (utan blogg) att jag kan göra blogg.se designer. Men de beror lite på hur din deisgn ser ut sen innan. Men en header kan jag nog fixa gratis. Har dock en som jag ska göra. Men den tar nog inte så jättelång tid. Mejla mig, [email protected] 
   
Nu tänkte jag sätta på project runway från igår, har redan sett Ullared. Då tänkte jag fixa Linneas nya design som jag lovat henne :) Eftersom att plugget e fixat så är det vad jag kan få göra ikväll.
  
Klockan 21 är de sista avsnittet av Hollywood fruarna. Ska bli sköj och se vad som hittas på och görs för konstigt idag.

Kommentarer
Lydia säger:

Fin blogg! Kika gärna in min^^

2013-01-29 | 21:24:11
Bloggadress: http://teeamjump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback