Morsning i stugan

Nu har jag precis käat frulle och gosat en massa med Smilla. Snart ska jag dra på mig ridkläder och gå ut med lilla Smilla. Efter de är de dags för stallet. Hoppas verkligen att jag tar det bra...
   
Jag har iaf fixat instälda åt er så ni kommer ha något att läsa. Och de e ganska roliga inlägg så jag tycker att ni ska hålla koll efter dem. Jag kan skriva om dagens ridpass sen när jag kommer hem igen. Sen skulle vi troligen ha vikarie idag så vi får se hur de går.
  
Men ni får ha en bra lördag så hörs vi.

Kommentarer
evelina, emilia & emma säger:

nu har du chansen att vinna en super fin design av självaste Anna Form som bland annat gjort Nellie Berntssons, ponnysannings design ;)
http://poniiriders.blogg.se/2013/january/bloggtavling-vinn-en-design-sponsrad-av-anna-form-2.html#comment <--- länk till tävlingen :)

förlåt om du inte gillar sådana kommentarer!

2013-01-19 | 10:10:58
Bloggadress: http://poniiriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback