Morsning i stugan

Usch vad jag e trött. Fast jag åfr skylla mig själv då jag är uppe liiiite för länge på kvällarna ibland. Ikväll ska jag komma till sängs i lagom tid. Jag vill inte gå runt och va trött som en zoombie hela dagarna ;) Idag är det ju skola precis som vanligt, sen åker jag till stallet efter skolan. Promise ska bli omskött + att jag troligen ska skritta Gordon lite. Jag har fixat ett roligt inställt åt er så de tycker jag ni ska kolla in sen :)
  
De e jättekallt här hemma, men de verkar jag inte vara ensam om. Jag chattar med Ebba och hon hade de också kallt. Eller så är det bara så enkelt att vi fryser för att de e morgon och man e van med massa värma under sitt gosiga täcke :)
   
Igår var jag väldigt duktig och skrev massa på min bok när vi va hos mormor. Så förhoppningsvis kommer jag bli klar i tid och känna mig nöjd med det som jag har skrivit. Igår va även en väldigt dålig bloggdag, men de tar vi igen nu idag.
    
Okej nu kan jag nog inte komma på så mycke mer att säga. Idrotten igår va nog den roligaste på länge då vi körde volleyboll med en baota stor boll. De va jätteroligt för vi hade roliga motståndare så vi kunde flamsa lite men ändå löra ett seriöst spel. Okej detta ville ni verklgien läsa om va? ^^ Hehe nu fick ni de iaf... Men nu måste jag nog börja fixa undan disken för att kunna komma iväg till skolan i lagom tid. Vi hörs under dagen
- Malwa får stå för denna fina bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback