Morsning korsning

Idag på morgonen började jag med att titta lite på familjematinén på svtplay. När jag såg de igen fick jag massa minnen. Man inser då hur bra de verkligen är, att titta på TV:n och att va där är sjukt stor skillnad. Okej jag tjatar verkligen om stockohlm horseshow, men de va sjukt speciellt. 
   
Snart ska jag iaf till kykan för att gå på en av våra gudstjänst. Men de e ganska mysigt för jag får ju träffa mina fina vänner. Jag måste verkligen bli bättre på att träffa mina vänner hemma oså. De ska jag verkligen ta tag i. Jag älskar ju att träffa mina vänner, men tyvärr finns inte alltid tiden. Speicellt inte fär de flesta håller på med någon tidskrävande sport, som min  och Linnea även Ebbas t.ex
   
Okej jag har tyvärr inget mer att komma med. Men sen när jag kommer hem så ska jag ladda upp filmerna som jag spelade in, då får ni ju lite som ni önskat + en som jag hittat på själv :) 
- Såhär har ni väl aldrig sett Promise förrut? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback