Morsning korsning

Vaknade av klockan, somande om och vaknade för 30 minuter sedan. Då blev de sova bort halva förmiddagen istället för hela... Hehe men snart ska vi iaf käka frulle. Igår fick jag världens idée, jag ska möblera om i min bokhylla. Även storstäda hela rummet. Lite sån idée vid halv 12 på kvällen hehe. Jag lär ändå inte ha så mycket annat att göra så varför inte? De blir ju bara rent och fint :) 
     
Igår kommenterade ni på väldigt bra, de va roligt att se :) Statistiken ökar också, väldigt roligt. De e kul att känna att bloggem går framåt och växer. Dock vill jag inte ha en jättestorblogg men med kanske 1000-5000 läsare om dagen hade inte gjort så mycket ;) 
  
Ne nu äre frulle time, bloggar mer senare

Kommentarer
Linn - foto och vardag säger:

Fin blogg! :D

Lust med ett bloglovin byte? :)

2013-01-03 | 11:52:15
Bloggadress: http://www.linnhalvardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback