Morsning

Efter att jag ställt klockan och vaknade hämtade jag datorn och har sen dess kollat på massa videobloggar av Clara Henry, tahultsbarn på yt. Den kanalen ska ni kolla in tycker jag. Ni kommer nog inte ångra er. Snart ska jag iaf till stallet. Mami och resten av min familj är på Bellevue, alltså typ vid stallet men jag hade ingen lust att gå upp kockan halv 7 för att åka med dit. Snäll mami som jag har så kommer hon och hämtar mig här hemma så jag slipper ta bussen. Jippie
    
Idag hoppas jag iaf att det kommer gå bra på Carpen. De skulle va kuk att hitta knapaprna fort denan gång. För då kan vi jobba på mera med de som behövs. Troligen så kommer en kompis fota och filma. Om hon tar sig upp, men de hoppas jag. Jag vill gärna se bidler på när jag rider honom. 
   
Sen blev jag glad att logga in innan klockan 8 och se att statistiken nästan är som den brukar vara vid lunch. Sånt är riktigt så fortsätt att vara grymma på att klicka in här. Ni får gärna lämna frågor i kommentarer, jag svarar på den i ett inlägg om du inte skulle ha en blogg som jag kunde svara på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback