Mot konfaaaa

Hejsan
  
Jag har gjort en sminkning som blev väldigt fin. Ni får se sen... Nu har jag även fixat specialmellis ála Emma, idag blev de pommes med falukorv. Ni behöver inte mobba mina fina mixer av mat. Men jag exprementerar lite och för det mesta blir det gott. 
   
De senaste dagarna har det snöat väldigt mycket. Iaf här hemma hos mig har de snöat och gör än. Hoppas inte att man får allt i ansiktet bara när man går... Men jag ivll bara komma dit för att sedna kunna åka hem och hämta ut mitt paket :D Är galet taggad på det, verkligen. Jag ska inviga dem i stallet redan i morgon. Ni kommer få se bilder ikväll, de lovar jag er. 
   
Aja alla får ha en fin och underbar kväll så hörs vi sen.
- Linneas söta lilla nin får stå för denna bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback