Mot konfan

Har käkat lite mumsigt mellis som bestod av toast och varm choklad, riktigt mumsigt. Samtidigt kollar jag på tunnelbanan. De e sjukt hur illa folk kan bete sig när dem är fulla. Inge kul alls! 
  
Snaaart ska jag iaf gå till konfan. Nu är det inte så kallt och det är ljust så vi kanske rullar ner för våran älskade backe idag igen :) Hehe busiga ungar vi är ^^ Ni har fått en inställt som kommer komma upp.
   
Idag har inget häst gott bort, oturen kanske vänder nu? Hoppas verkligne inte att det händer någon mer häst något tråkigt. Men man ska inte ropa hej. 
   
Jag bloggar live sen när jag kommer hem igen, som vanligt. Men de e kul när ni lämnar kommentarer så fortsätt gärna med de. Kommentarer tycker man om som bloggare, iaf dem snälla och bra, inte dumma och taskiga. 
   
Ne nu ska jag gå så vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback