Natti finisar

Nu har jag gjort mig klart för natten och lagt mig i min säng med min dator. Ska kolla lite yt och säkert lite bloggar. Sen ska jag nog stänga av datorn i tid och somna så jag är utvilad för en ny vecka i skolan.
  
Idag har jag även tagit en långdusch, noppat ögonbrynen, rakat benen, fixat nya naglar. Känns skönt att va lite fräsch inför en ny vecka. De ända som saknas nu är min mörkbruna hårfärg som jag kanske kanske kanske kommer ha om ett tag. De går inte så bra med att övertala mami... 
  
I morron är de iaf ingen gudstjänst så jag kan sova och chilla hur länge jag vill på morgonen. Första dagen på länge jag inte haft klocka, jo igår då men de räknas ju knappt ^^ 
  
Ne nu ska jag kolla lite innan jag stänger ner så natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback