Natti natti älsklingar

Usch jag blir typ hostig på kvällarna. Jag är de typ aldrig på dagen sen kommer allt på kvällen, de e sjuikt jobbigt. Hatar verkligen att vara sjuk. Men jag pallar inte att vara hemma så jag förösker ta mig till skolan i morgon och se hur de går. Lite förkylning får man väl dras med antar jag. 
   
I morgon är det idrottsgalan. Silver-Sara (har tyvärr glömt stavningen på hennes efternamn) är nominerad så de ska bli sköj och se hur de går för henne. Så där lär jag sitta bänkad i morgon kväll. 
  
Nu ska denna lilla sjuklig gå och lägga sig så att jag har lite energi till i morgon. Eller jag lär väl fastna vid datorn ett tag eller om de blir TV:n men jag ska försöka komma till sängs i tid. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback