Nu gör jag såhär

Ledsen att behöva säga de, men jag trodde att jag skulle gilla nya bloggen. Bossen e sjukt snäll, de designerna som jag sett har varit bra. Sen skulle jag pröva att blogga och jag trivdes inte. Tyvärr. Jag vet att jag sa att de va sjukt grymt och allt. Men man kan ändra sig. Jag bestämmer mig för att vara kvar här på blogg.se, med samma bloggadress och allt. Så vi får fira 1 år tillsammans :) Dock så måste jag byta till en ny header så de ska jag göra nu. 
    
Jag får se om jag ger nya bloggen en chans till i morgon... Men troligen inte, för jag måste göra massa dryg jäkla plugg!! ^^
   
Okej förlåt för mina humörsvängningar men ni får ta mig som jag är och inte på något annat sätt.

Kommentarer
ANONYM säger:

du kan väl pröva på nya bloggen nån vecka och se om du vänjer dig? kan ju bara vara att du är van på blogg.se och bara måste lära dig den nya portalen sen efter ett tag (när du lärt dig den) kanske den är mycket bättre än blogg.se?

2013-01-06 | 20:07:05
Filippa säger:

På vilken hemsida fixar du bildspel till headern??
Asså är det pixlr.com eller är det....??!?
Du förstår!
Jag skulle också gärna vilja ha det.
Kram :)

2013-01-06 | 21:49:48
Bloggadress: http://nattstad.se/filippaaljung
Elvira säger:

Fiiin blogg! Har frågestund på bloggen varför inte slänga in en liten fråga!;)
Kram

2013-01-07 | 08:18:42
Bloggadress: http://elviraasliv.blogg.se
Frida säger:

Prova mer än nån dag tycker jag!!

2013-01-07 | 09:12:02
Bloggadress: http://Mylittleponi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback