Ny design på G

Nu när jag bara har 3 hästar så känner jag att det är dags för en ny design. Så de ska jag fixa nu tänkte jag. Jag börjar mår bättre och bättre. I morgon kommer det dock att bli en jobbig dag. Jag väljer att inte åka till stallet idag då jag inte har något där att göra, bara gråta. Men förhoppningsvis kommer de gå bra i morgon. De måste gå bra när jag ska rida. Hoppas för guds skull att jag får min pärla annars har jag ingen som kan trösta mig <3 <3 <3 För det är min bebo som kan trösta just mig bäst <3 <3 <3 
   
Jag känner iaf att det är dags för mig att satsa på Promise nu. Nu ska jag ha en häst och bara satsa på henne. Eftersom att Gordon inte finns längre så kommer jag inte att kunna starta honom i dressyrtävlingen. Så då får det bli Promise istället, men de blir ju bra ändå. Det är hopptävlingar innan, men jag är inte riktigt taggad för dem så jag hoppar över just dem. Kanske att jag är med på Promise på en pay and jump sen till våren.
  
Jag har såklart Beny och Malwa, men tyvärr så har jag väldigt dålig kontakt med dem för tillfället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback