Onepiece/Ziperall

Personligen tycker jag att onepiecer/ziperaller är sjukt fula. Folk som går ute med sånna på sig vill jag bara spy på typ. Nej jag tycker verkligen att det är fult. Men det är också världens skönaste och enklaste plagg. Jag kommer bara att gå runt i min hemma, på sin höjd i stugan oså. Kanske i bilen om vi åker nån stans, men aldrig ute bland en massa folk. Man ser ut som en stor vandrande bebis ungefär. 
     
Jag ångrar verkligen inte att jag köpte min. För dem är ju perfekta att ha en mysig hemmakväll med familjen, eller kanske bara ha något stort och gosigt att snabbt hoppa in i utan att smutsa ner morgondagens skolkläder. 
   
Jag kommer nog inte lägga ut så mycket bilder på hela mig i min onepiece för att ingen vill väl se de? + att jag inte tycker att de är nödvändigt eller intressant... Men huvudbilder sånna med effekter och så dem kommer jag fortsätta lägga upp för att då syns ju inte hela onepiecen. igentligen vill jag inte lägga upp "ego bilder" på mig själv, men om jag inte har så mycket andra som jag inte har visat så får de bli så. Heldre en bild på mig än ingen alls, håller ni med?

Kommentarer
Alice säger:

Håller med dej om onepiecen, jag har min på myskvällar hemma och så men aldrig i skolan eller bland folk. :)

2013-01-09 | 20:32:48
Bloggadress: http://petzoone.bloggplatsen.se
Jenny säger:

Onepiece/Ziperall verkar sjukt mysigt, tror jag måste införskaffa en! ;)

2013-01-09 | 21:51:40
Bloggadress: http://mylittleponi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback