Pluggdag

Idag har ni bara fått videos efter mitt morgoninlägg. Men eftersom att ni har önskat fler videos så får ni de. + Att vissa vill ha ltie enklare inlägg ibland så jag försöker tänka på de lite också. 
   
Nu har jag iaf setat och gjort plugg. Jag började med att ta tag i tyskan så nu är den läxan helt klar. Då har jag bara hemkunskap och engelska kvar. Men kan ni gissa var dem böckerna ligger? Jo i skolan såklart! Duktig och smart tjej som glömmer dem där. Tur dock är dem är till mitten eller efter mitten av veckan. Men vi håller ju på att skriva en bok om oss själva så den har fixat en hel del med nu. När jag började hade jag halvfärdiga kapitel och endast skrivet i pages utan bilder eller något. Och nu när jag tänkte ta en paus så ahr jag skrivt klart allt som jag kan utan mamis hjälp, lagt in bilder och allt detta är inlagt i ett program där vi ska göra boken. Så då är de mest lite finslip som jag kommer kunna göra i skolan. Har ju faktiskt 3 lektioner till som jag kan jobba på den så de känns ganska lugnt nu efter att jag gjort allt detta här hemma idag, i lugn och ro med lite musik och godis. 
  
Eftersom jag inte hade något annat för mig så kände jag att jag kunde ägna denna söndagseftermiddag till lite plugg i den takt som jag själv behagar att ha. I skolan blir de lätt under press och inte lika mycket gjort för att ja ni vet väl. Skolan är ju skolan. Skolan är viktig så alla fina läsare, sköt erat plugg. Gå ut med bra betyg i 9:an och läs vidare på ett gymnasium som ni helt själva valt och förhoppningsvis kommer att trivas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback