Roligt me konfisarna

Nu sitter jag och drogar Clara Henrys låt, deb e sjukt bra. Kom iaf nyss hem från konfan och käkade. På konfan hade vi lite "teater" och de var vädligt roligt. Vi skrattade mycket och hade roligt. Jag tänkte sätta igång någon video eller något. Idag har jag lovat mig själv att jag ska lägga mig i lite tid, men vi vet väl alla hur de kommer gå? ^^
   
I morgon är det fredag nr 2 som jag är ledig från stallet. De känns konstigt, förut hade jag 2 fina prinsar som stod i sina boxar och väntade på mig. nu har jag ingen prins. Båda togs ifrån mig, samma dag. Hur tusan kan man göra något sånt? Jag ville göra en video till minne av dem, men jag kan inte för då kommer jag dö totalt och jag vill inte vara helt lost imorgon i skolan. Jag kanske gör en sen senare, i framtiden när jag gått vidare.
   
I morgon kommer en häst till tas bort. Det känns inge kul att 4 hästar på loppet av en månad lämnat jordelivet. 2 fina fina privathästar och 2 fin fina ridskolehästar. Hoppas verkligen inte att året kommer fortsätta i denna tråkiga riktning. Om något skulle hända Promise nu vet jag inte vad jag skulle göra, antagligen dö själv...
    
Nej nu kan jag inte prata mer om tråkigheter. Därför ändrar vi tankar och lyssnar på lite musik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback