Rubriken stack till stallet

Jag och mami stack till affären och köpte lite mat. De blev nå kött med potatisgratäng så de kommer bli mumma.  Snart ska jag iaf gosa och busa lite med Smilla. Hon e så busig och kelig. Ute i snön typ kastar hon sig på marken och rullar som jag vet inte vad. Sen ska hon ganska liten som hon e hoppa och gå i den djupaste snön. Buse vovve. 
   
I morgon ska jag iaf träffa Linnea och Ebba för vi måste gå på en gudstjänst. Men de blir nog ganska mys hoppas jag. Sen får jag ju komma hem till lilla Smilla :) 
  
Jag har även tänkt lite och Carpen kanske kan bli en till ny favorit. Han är ändå lite så som jag gillar. Framåt men att man måste jobba hela tiden. Får se hur de blir när jag ridit han lite mera oså.
Bara för att ni är bäst får ni en bild på en mini Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback