Saker som jag irriterar mig på

* Folk som typ kommer in i ridhuset utan att fråga. I vårat stora ridhus är dörren i mitten och när man rider vill man gärna veta om någon kommer in. Vissa ör duktiga och frågar och vissa skiter i de. Tänk om jag galopperar på fyrkantspåret och sedan kommer de in någon, då krockar vi ju. Men om man frågar så förhindrar man detta. Därför ber jag ALLA på min ridskola, säkert på många fler att fråga om det är okej att komma in innan man går in. 
* Att lärare skickar hem elever under skoltid. Vi kommer numera ha hål inplanerat i vårat schema. Men om man frågar våra lärare om iv kan få ett grupprum så att vi slipper åka hem under skoltid då säger de ofta nej. Då blir de ju som att skolan skickar hem en elev, som kanske vill eller måste jobba. Nu har just jag och mina vänner fått en lösningen så att detta kommer inte bli något problem. Men många av er har de väl såhär?
   
* Bloggare som provocerar medvetet. Det är sjukt onödigt! Man blir inte bättre av att provocera, igentligen raka motsatsen. Iaf enlit mig. Om jag ser nån som gör de då lämnar jag bloggen, på stört. Jag tycker verkligen inte om sånt. Stor diss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback