Smart tänk

Idag har jag sagt till mig själv att jag inte får äta något mellan skolans lunch och middagen hemma. Jag vill prova och se om de går och hur hungrig jag blir. Nejmen helt ärligt, jag vill bli lite mer fit och sund så ett maffigt mellis och lite middag sen bli inte så bra. Därför hoppar jag det maffiga melliset och kanske bara tar en frukt. Jag hoppas att mami kommer snart för jag börjar bli hungrig nu. Bara det bli någon god mat så bli jag nöjd. Eller ävnta vi käkar äcklig mat istället, smart va? 
  
Jag satte mig även i sängen och då typ gick en sån där bräda av. De får mig att låta sjukt fet och tung, men jag väger inte så mycket ^^ Så jag vet inte om jag behöver byta till en extrasäng innan det är fixat eller något. Som tur va är de iaf inte där man sover. Men det är där jag brukar sitta så de e inte så nice...
  
Nu, i brist på liv tänker jag nog sätta mig och platta mitt hår. Jag är medveten om att det sliter, ingen behöver påpeka de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback