Sminktips!

*Mascara från MaxFactor:
Den mascaran är speciell för olika ögonfärger. Jag hade en annan på mig först, tog bort satte på den och den framhäver verkligen ögonfärgen. Den är väldigt lätt att använda och klumpar sig inte, inte för mig iaf. Det är en av dem bästa mascarorna som jag har haft. Stor hiss
  
  
*Mascara från Maybelline New York:
Great Lash från Maybelline gillar jag också väldigt mycket. Den var en av dem första jag fick och den är jag väldigt nöjd med. Har hört att det finns andra typ rosa, gula och lila som är runda i formen och att dem ska vara ännu bättre. Men jag trivs bra med Great lash.
  
  
*Ögronbryns gel:
Den är beställd från ELF och den tycker jag om. Den håller verkligen ögonbrynen på plats, och den kosta 17 kr så de e lätt ett bra köp.
     
   
*Duo eyeshadow cream:
Jag har den i Sugar cookie, Eggplant och Berrymix. Sugar cookie är helt sjukt underbar i färgen, älskar den. Men den är lätt att använda och den fungerar ju lite som en primer. Har man sen den som inte är cream till den som man har cream i så blir färgen starkare och håller mer. Väldigt bra för 17 kr styck! Stor hiss
      
  
*Mineral ögonskugga: 
Den kommer också från ELF. Den kostade runt 30-40 kr... Den är väldigt bra och har ett bra pigment så man behöver inte mycket alls. Jag använder den till mina sotningar. Eftersom att den är "lös" så är den lättare att blända ut i sotningen. Verkligen värt sitt pris.
     
  
*Concealer:
Jag köpte den på H&M för 50 kr. Den är väldigt bra. Den täcker, men kakar inte. Den finns också i många olika nyanser vilket är väldigt bra. Det ända dåliga är att den är ganska liten.
   
*Kajalpenna:
Den är också köpt på H&M för 30 kr. Det är en av dem bästa kajalpennorna som jag har haft. Väldigt lätt att använda och att vässa. Sen följer och drar precis där man vill. Den är billig och väldigt värd sitt pris då dne räcker länge eftersom att den är väldigt lång. Stor hiss
   
  
Om ni klickar på produkternas "rubrik" Så kommer ni till dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback