Some update

Nu har jag setat ett tag och kollat på kläder, lagt upp dem åt er tills i morgon. Sen massa sminktips. Hoppas verkligen att ni kommer gilla va djag lagt upp. Det är iaf min stil och smak, andra kanske har en annan stil och smak. 
   
Jag ska snart fota dagens outfit måste bara platta håret först och klä på mig kläderna då jag sitter i min onepiece. Men jag lägger upp sen efter de. 
  
Eftersom att jag inte vet när vi kommer hem ikväll så har jag flera inställda så at jag kan vara säker på att ni har uppdatering. De är väl bra? Jag vill verkligen att ni ska ha något att läsa. För en ouppdaterad blogg är väl inte så jättejätteroligt. 
 
Men jag ska nog börja nu om jag ska hinna. Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback