Spänningen stiger

Nu ökar spänningen, Sara är top 2!! Nu är jag laddad som tusan, nu ska för F*N en ryttare ta priset 2 år i rad. Hoppas hoppas. Okej jag går verkligen in för detta ^^ Men jag e så galet taggad och hoppas för oss ryttare att hon tar hem detta nu! :D 
    
Nu under kvällen har jag varit ganska aktiv på Twitter så följ mig gärna där, namnet är Emma Östensson. Men jag hoppas verkligen att mina nya ridbyxor kommer någon dag snart denna vecka. De e så sjukt spännande och ska bli så sjukt kul att pröva dem. Ni kommer få bilder, de kan jag lova. 
  
Okej nu börjar de och jag ser massa samandrag från OS. Jag ska stänga datorn och gå och lägga mig ganska snart då jag börjar klockan 8. Men ni får sova så gott och vi hörs i morgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback