The Hobbit

Nu har vi kommit hem från Hobbit. Den va väl helt okejbra. De e grymt filmat, de säger jag inget emot. Men den är väldigt långutdragen. Det kommer en 2:a och en 3:a... För er som inte visste de så är de typ sagan om ringen, innan. Skitsvårt att förklara men aa så de e. Själv har jag inte sett sagan om ringen, men jag kommer nog att se 2014. Då jag har sett alla 3 Hobbit. Jag vill gärna se dem innan jag börjar att se på sagan om ringen. Men alla gör som dem vill. 
- 1.20 sjukt skön värt att kolla!! :D
    
Jag har iaf fixat en hiss och kanske en diss till i morgon när jag e i stallet. Ett genomtänkt + att det inte va min den där blogglistan. Och ni har ju önskat de så de passar ju super oxå :)
    
Ne nu ska jag va social, men jag bloggar mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback