This day

Hejsan!
  
Jag har inte bloggat så mycket live idag. Men jag har varit iväg av väldigt personliga själ. Har iaf träffat släkt som jag inte träffat på ett bra tag så de va ju lite bra. 
  
Nu när jag kommit hem så har jag kolat på youtube och hittat e grym kanal. Nu i efterhand inser jag att jag har kollat på någon video av henne förut... Men de va först idag som jag "föll" för kanalen så då blev det direkt ett tryck på prenumerera-knappen. Hon hade även gjort en låt med en kompis (som jag och Ebba tror är något mer, woops) den var väldigt bra så den finns nu på min dator.
  
I morgon är de iaf ridning som gäller. Ska bli kul att sitta upp på Carpen igen. Hoppas att jag kan hitta knapparna fortare och utvecklas tillsammans med honom. Jag vill nog fortsätta att rida honom eftersom att jag troligen inte kommer kunna rida min bebo i all evighet. Inget som jag vill inse men så är livet. Jag kommer alltid sköta om henne och mysa med henne <3 
   
Snart ska jag iaf ta bort sminket och lägga mig i sängen. Jag är trött så jag ska försöka somna fort och sova så länge jag kan i morgon. Ni har inställda, väldigt bra. Dem har tagit mig ett bra tag att göra då bilder behövdes fixas, produkterna hittas och så. Hoppas verkligen att det är värd tiden som är nerlagd :)
  
Sov gott alla fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback